Ю. А. Кошкарова Кандидат культурологии, доцент,
Новороссийский филиал
Краснодарского университета
Министерства внутренних дел Российской Федерации,
г. Новороссийск, Краснодарский край, Россия
Период второй половины 1980-х – начала 1990- х гг. ознаменовался в нашей стране серьезными изменениями, затронувшими все сферы жизни общества. Кардинально перестраиваются государственно-политическая, экономическая и правовая системы.
Серьезные изменения происходят в духовной сфере. Поскольку понятие «государственная идеология» в постсоветский период оказалось вне закона (ст.13 Конституции РФ) [1], государство, практически, самоустранилось от процесса воспитания граждан, выработки ценностных ориентиров, нравственных и смысловых установок. Образовавшийся идеологический вакуум стал быстро заполняться новым содержанием.
O. Yu. Kolosova, Doctor of Philosophical Sciences, assistant professor,
Stavropol branch of Krasnodar University of
the Ministry of Internal Affairs of the Russian Federation,
Stavropol, Russia
The modern ecological situation represents a result of social and economic development of the world community directed to the material consumption which has made minor spiritual aspects of life and planned symptoms of spiritual crisis [14, p. 39–44]. New European culture has considered that spirituality will come with growth of material well-being, but it didn't happen. Material progress of consumer civilization cannot but lead to crisis because material requirements can grow infinitely, being in a conflict with opportunities of the biosphere to satisfy them [15, p. 82–89].
Б. М. Сатершинов,
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ғылым комитеті Философия,
саясаттану және дінтану институтының
бас ғылыми қызметкері, философия ғылымдарының докторы, профессор,
Л. Н. Тоқтарбекова,
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ғылым комитеті философия,
саясаттану және дінтану институтының ғылыми қызметкері,
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің
«Дінтану және мәдениеттану» кафедрасының 3 курс PhD докторанты,
Қазақстан Республикасы, Алматы
Аңыздар мекені атанған киелі Баянауыл жерінде дүниеге келген Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің өмір жолы ХІХ ғ. аяғы мен ХХ ғ. басындағы Ресейдің қазақ еліндегі отаршылық саясатын жүргізумен тұспа-тұс келген болатын. Отаршылық саясаты қазақ жұртының ұлттық ділі мен дінің, руханиятының еркін дамуына кері әсерін тигізді. М.Ж.Көпеев тек қазақ елінің ғана біртұтастығы емес, сонымен қатар жалпы мұсылман халықтарының бірлігі туралы мәселені көтереді. Оның ойынша, ұлт пен ұлыс болып жеке-жеке бірігуден гөрі, рухани, діни-сенім тұрғыдан ықпалдасу, өзара әрекеттесу нағыз бірлікті қалыптастырады. Кейініректегі тарихымызда орын алған қазақ даласындағы революциялық өзгерістер ұлттың өзіндік ерекшелігі болып саналатын көшпенділік өркениетіне балта шабылды.
Уважаемые авторы! Кроме избранных статей в разделе "Избранные публикации" Вы можете ознакомиться с полным архивом публикаций в формате PDF за предыдущие годы.